Tusenbröder 3

Svårt att sova inatt.. Somnade väl inte förens vid halv två-två.. Vaknade sedan kl 8 och va jätte pigg men nej nej.. Tvingade mig att ligga kvar i sängen och gick upp vid 11 sen.. =)
Nu har jag ätit frukost (mannagrynsgröt, gud så länge sen sist) och tittat på sista avsnittet på Tusenbröder.. Dax att beställa säsong 3..
Sitter och funderar på om jag ska ta en liten städning av lägenheten.. Köket och badrummet i första hand... Tänkte nog försöka fortsätta bygga på mitt träd i hallen iallafall..
Kanske tvätta lite..
Körslaget ikväll.. Som det ser ut nu vet jag inte hur det blir.. Troligen hemma hos Fikus då stackaren är i lite sämre skick än mig.. Men vet inte heller om jag orkar.. Ska kolla om det kanske går att låna en bil av någon och ta mig fram och tillbaka.. Det löser sig..

Dax att sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för gratulationen..om de va du som gratta..känner 2 Nattis..men hoppas på att de va du..på nåt vis:) Klarade uppkörningen också..krya på dig..

2009-01-31 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback