Mitt år i bilder

En lite sammanfattning av 2008 i bilder..

Första delen av året spenderade jag i Österrike, Bad Gastein.. Ett av det bästa jag har gjort... 26/12- 26/3.. 3 månader..

    


Kom hem och en gammal vän kom tillbax in i mitt liv... Love you babe



Köpte en lägenhet

   

Midsommar ute på landet för 2:dra året i rad



Min far har gift sig



Även fast fotbolls säsongen inte var någon höjdare blev det en hel del matcher, både i stockholm och utanför

 
  

Blivit en hel del kryssningar, speciellt nu på hösten

 
 
 

På en av dessa träffade jag lite nya vänner som nu ingår i min vardag.. =) Vissa mer än andra

 

En liten helgtripp ner till Gbg i mitten av november

 
 

Vill tacka alla mina underbara vänner för detta år.. Utan er hade jag inte haft så kul som jag haft.
En "ny" gammal, några helt nya, dom vanliga, Har även gjort mig av med dom jag inte behöver...
LOVE YA ALL och ser fram emot 2009 tillsammans med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback