Vad ska jag nu göra på lördagskvällarna ??

Jaha då va körslaget över.. Tyckte att det var jämt idag men kanske att Erik skulle ha vunnit endå.. =(
Men dom gick iallafall till final och det trodde jag inte när jag först fick höra att han skulle vara med.. Så han är väl en vinnare endå.. =)
Jaha vad ska jag nu göra på lördagskvällarna ?? Hahaa*



Kan inte riktigt säga hur jag mår.. Om jag mår bättre eller sämre, men med tanke på att jag verkligen inte har gjort någonting den här veckan eller nu i helgen förutom att vara hemma och ta det lugnt så tycker jag nog att jag borde må bättre än vad jag gör..

Pratat med Fia om att gå på bio i morgon.. Vet bara inte vilken tid det blir men ska bli skönt att få göra någonting iallafall även om det varit riktigt skönt att bara vara hemma i helgen..

Frågan är ju bara vad som händer nu.. Ska jag vara vaken och kolla TV eller ska jag hoppa ner i min nybäddade säng och sova ??
Hmm kanske ska slå två flugor i en smäll och bädda ner mig i sängen och kolla på TV.. :0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback