Vem har öppnat ett konto åt mig ?

Blir lika förvånad varje år det dyker ner i min brevlåda.. Glömmer lixom bort den...
Någon har varit så snäll och öppnat ett konto till mig.. Det sitter inte mkt pengar på det men det är iallafall någonting. Växer liiite från år till år..
När jag fick kontobeskedet i brevlådan första gången ringde jag till banken och kollade vad det va.
Det är ett konto som är öppnat ihop med en kassabok och jag kan inte avsluta kontot utan boken och dom kan inte heller se vem som har öppnat kontot åt mig...  Hmmm... Då dom flesta i min familj använder Handelsbanken eller Nordea vet jag inte riktigt vem jag ska fråga.. ???
Kanske dax att gå till banken igen och kolla... Kanske kan plocka ut pengarna och sätta dom på ett konto som jag använder .
Tack iallafall du snälla själ som startat detta åt mig, vem du nu är.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback