Inte som planerat

Denna dag har verkligen inte alls blivit som jag tänkt mig... I morse när jag kom till jobbet så va det bara att åka till St:Göran med en av killarna på Oskars... Där gick hela förmiddagen.. Eftermiddagen har väl varit någorlunda som vanligt och min kväll kommer inte alls bli som planerat..
Moster har blivit  inlagd på St.Erik och ska operera sig i morgon bitti. Detta gör att jag efter jobbet idag måste in till stan och hämta hennes bil och sen är det till att vara hundvakt..Bli även en vända tillbaka till St: Eriks för att lämna kläder coh dyl... Kan säga att jag är väldigt tacksam för att jag köpte en laddare till mobilen när jag va i centrum och hämtade posten..
Får se det lite positivt med att jag kan bada Jacuzzi ikväll.. Alltid något... ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback