veckliga ??

Det blir verkligen inte som man tänkt sig ibland... Hade tänkt att jobba gärnet idag för att få undan allt men icke sa nicke... Började med att internet låg nere när jag kom till jobbet.. Fick gå ner och starta om servern som är från 1700-talet... 30 min senare va den igång och efter ytterligare 10 min så va internet igång..
Ska det verkligen ta 30 min att starta om systemet ??

Har iallafall fått undan alla leverantörsfakturor så nu ska jag sätta mig med kundfaktureringen och köra på för full... Jippi vad kul det låter..
Eftermiddag blir det mitt veckliga (??) centrumbesök...



p.s DET ÄR VARMT UTE IDAG d.s


Kommentarer
Postat av: nea

No shit att de är varmt, tack för upplysningen ;)

2009-07-02 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback