Kryss

Då min kamera som sagt är borta och jag inte hunnit köpa någon ny så tar jag inte så mkt bilder längre så nu har Patrik skickat över lite bilder från kryssen.. =) (snodde även några från Micke)


Festen kan börja =)


Daryl vill vara kvinna för en stund, Fick Patrik på kroken direkt.. =)


Han är sjukt stolt över rumpan han får i mina leggins


Men nu vill jag faktiskt ha tillbaka min kläder


Nu har festen kommit igång lite mer (syns nog, dock ser det värre ut än vad det är)


Sen va festen slut, men vi ser lika glada ut endå när vi går från båten


Trots att det blev som det blev hade vi sjukt kul, fick en halv kryssning, en heldag i stockholm med lunch på min balkong, Resturangernas dag, fotboll och Kellys.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback