Tips tack..

Det va väl sådär... Maten va det absolut inge fel på men tempot, Zzz Zzz, undra hur det ska gå när alla vi 30 kommer samtidigt.. jaja det löser sig nog.. =)

Inge vila på lunchen idag inte utan jag begav mig till centrum för att handla lite, bl a ett par solglasögon eftersom mina bara sprack när jag satt och åt lunch (??).. Köpte även lite ögonbrynsfärg och lite pulver (skönt att ha på sommaren då man inte alltid vill ha mat)...
Har även småkollat lite på en ny kamera, känner mig lite tom utan min... Vet dock inte alls vad jag ska köpa för någon.. Funderar även på om jag kanske ska köpa Fias, som hon bara använt 3 ggr..
Någon som har något bra tips ??

Nä dax att ta tag i nästa hög...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback