Flytta till mamma ?

Funderar allvarligt på att flytta hem till mamma några veckor tills min balkong är klar.. I stort sett inte sovit ett skit i natt.. Testar i natt igen men är det lika dant så är det baby goodbye ett tag.. =)

Kom in på en gammal klasskompis sida för några minuter sen och jag måste verkligen säga att jag blev peppad att göra samma sak.. =)
Dock tänkte jag vänta tills 1 maj. För det första så jag har 1 mån på mig att förbereda mig,  för det andra är det så mycket inplanerat i april så det skulle aldrig funka och för det tredje har jag en vän som ska göra en operation i slutet av april och då kan vi peppa varandra lite.. =)

Projekt: Reboot


Nu nu är det dax att sätta igång med dagens bestyr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback