Kellys

En väldigt trevlig kväll igår.. Blev lite mer folk än jag tänkt mig.. =) Många trevliga människor som man inte känner men som man "lär känna".. Därför jag gillar Kellys.. =)
Nu sitter jag och väntar på att bussen ska gå för jag ska till just KELLYS igen... Sist ut igår, först in idag, typ... Hahaa*
Metallica konsert ikväll och då har Bandit en förfest där.. Jag ska inte själv gå på konserten men följer med DanneMannen och Micke som skall gå, sen åker jag hem hit... Vet inte om Fia foljer med in till stan eller om hon kommer till mig senare för ikväll är det en Nattis och Fia kväll... =) Länge sen sist det BARA va vi..

Dax att göra sig i ordning...


För vissa började kvällen igår lite sämre än för andra.. Hahaa* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback