Lite skakningar ??

Vad kul det va att komma hem efter jobbet idag, dom har börjat borra på balkongen och i tisdags fick jag ett brev där det stod att det kunde bli lite skakningar så dom rekomenderade att man skulle ta ner ömtåliga saker så det inte åkte i marken. Det tyckte jag att jag gjort men tydligen inte tillräckligt.. Blommorna jag hade ställt på vardagsrummsbordet låg på golvet och krukorna va trasiga.. =( Så nu har jag plockat bort det mesta på väggarna och dammsugit upp jord och krukskärvor... Trevligt man har det hemma.. Kul att man ska ha folk här på lördag..
Men något positivt med att komma hem va det iallafall.. Stekta Gröna Tomater låg i brevlådan.. Älskade den när jag va mindre.. =) Så nu är kvällen räddad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback