Släckte jag ljusen ?

Satt och funderade lite på bussen till jobbet idag att tänk om jag tänker helt fel, att det inte alls är som jag tror.. Kan lätt bli lite pinsamt då och hur ska jag göra på ett smidigt sätt för att ta reda på hur det verkligen är ??
Hmmm tåls att tänka lite till på...
Tror jag vet, men när man får en tanke är det svårt att släppa, typ som när man åker hemifrån och börjar tänka.. SLÄCKTE JAG LJUSEN ??? och man kan inte riktigt släppa det förens man åkte hem och tittat.. That´s me now...





Det är 3-4 busshållsplatser till mig från där bussen startar, hur kan då bussen alltid vara sen ????
Jag förstår verkligen inte..

Flumminlägg, japp men känner att det är en sån dag idag... ;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback