måndag

Då sitter man på jobbet igen och ska strax börja ta ta tag i dagen bestyr.. Kommer bli en lååång dag idag.. Frisören ikväll kl 20.. Så frågan är ju vad man ska underhålla sig själv med från att man slutar fram tills kl 20.. Känns ju ganska onödigt att åka hem emellan.. Kanske blir en sväng förbi Solna med Jannes bil, men allt detta beror på om jag får tag på Jakan eller inte...

Har en hel del saker jag måste ta tag i och styra upp..  Hemma, på på jobbet, med mig själv, med andra etc etc..
Känner att jag är inne i en period där jag stör mig på allt och alla (inkl mig själv).. En del saker med all rätt..
Det är så lätt att klaga på andra och påpeka fel och brister men tänker man någonsin på hur man själv är som person ?
Jag vet att jag inte är perfekt, att jag gör saker folk stör sig på och det är det jag måste gå igenom och se hur jag kan förändra mig..
Men samtidigt ska man inte ändra sig allt för mycket för då är man ju inte sig själv..
Sen finns det ju självklart folk i min omgivning som jag stör mig på, saker dom gör etc etc.. Behöver verkligen gå igenom om jag ska ta det eller om jag måste göra något åt det.. Allt som behövs är kanske bara att snacka...
För några år sen gjorde jag en rensning och det fick mig att må så jä-la bra.. Kanske är dags igen ?? Dock vill jag inte det för jag trivs så bra med folket jag har i min omgivning för tillfället.. Jag har vänner... Vänner som finns där i vått och tort och det hör väl till lite att man kan vara lite irriterad ibland..
Och det hela kan vara så enkelt att det är JAG som är problemet till allt.. Att det är dags för mig att börja tänka på mig själv. BARA göra det jag VILL och inget annat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback