Piggelin idag

Hade en väldigt trevlig kväll igår..
Först förrätt hemma hos Fam Eriksson, sen drog pappa Mats iväg och tittade fotboll (IFK Viksjö) medans jag, Sara och Mamma Annika tittade på Gais-DIF... En väldigt tråkig match men en väldigt skönt resultat... =)
Efter matchen så kom pappa Mats hem så då blev det middag.. Rostbiff och en bulgursallad.. Muuums...

Åkte hem vid halv tolv och la mig i sängen och tittade TV och babblade lite med Becca...
Vaknade vi två av att telefonen ringer:

TJEEEEEEEEEEENA, vi är inne i stan och behöver få tag på ett ställe som har öppet till fem.. Kan du kolla upp det ??
- Men jag ligger och sover..
NAAATTTIS ligger och sover hörrni.. Det ska vara ett billigt ställe.. Kolla upp..
-God Natt, ha så kul...

Snark..Men men kul att höra att folk kan roa sig utan mig.. Hahaa*

Nu blir det ner till Ica för att fika med bror, linda och Elliott sen blir det till att "jobba"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback