12 timmars pass

Hmm skumt min mms bild låg i arkivet och därför det publicerades nu... Hmm...

Kom hem för ett tag sen och jag kan säga att det va skönt att ställa sig i duschen.. =) Inte för att jag gjort så överdrivet mkt idag men endå..
Gick inte riktigt att spackla det som va tänkt då killarna inte ville ha oss i samma rum som dom när dom la golv, så vi gick till gamla lägenheten och packade ner det sista.. När grabbarna väl va klara med sovrummet fick vi inte spackla då heller för Mange ville hellre göra det själv... Ja ja tack jag tror jag fattar piken.. ;0)
Så vad har vi tjejer gjort idag då..
Spacklat igen några hål (det enda som vi fick göra),
packat ner köket,
åkt och handlat mer flyttkartonger,
packat ner mer saker,
kommit med fika,
städat undan lite,
skrapat kanter,
städat lite till,
åkt och fixat middag,
städat undan ännu mer
och när vi sen kom till punkten då mina ideér på hur man skulle såga och fixa golvet enkelt så det blev "rätt" (vi tänkte rätt men det blev fel endå, hahaa*) då insåg vi alla att klockan va väldigt mkt och att vi fortsätter i morgon istället... ;0)
Fan blev ju en lång dag.. 10.30 till 22.30.. 12 timmars pass är man ju inte van med och ingen power nap fick man heller.. Hahaa*

Nä nu hade jag nog tänkt bädda ner mig i sängen.. Ska försöka komma upp tidigt i morgon och hinna med en promis innan det är dags att "arbeta" igen... ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback