Att göra under veckan

Sådär då har man tvättat 9 maskiner idag så nu kan man stryka det från Att göra under veckan listan.. =)
Det va en av mina stora projekt men tack vare att jag gick ner i tvättstugan så gick det smidigt.. Att göra nu är bara att tänka på vad jag sätter på mig resten av veckan eftersom jag åker på lördag.. =)

Nästa projekt är att ta mig ut för att hämta min grill och mina partytält.. Sista chansen nu... Måste bara se till att jag får tag på en bil...Kommer bli känslomässigt jobbigt.. =( Ett sista farväl lixom...

Hmm vad har jag mer på listan under veckan..

* Köra över lite saker till Danne inför festivalen så jag slipper släpa på tåget
* Jobba lite (tors)
* Emil och Filips student
* Titta lite Dallas ( bara hunnit med 7 st avsnitt idag ;0) )

Hmm är det något mer ?? Tåls att tänka på... ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback