Brorsan och Elliott

Igår fick min kära bror kokande vatten från vattenkokaren över armen (Ajjj), det har gjort att han har varit inne på sjukan inatt för brännskador = han har inte sovit något..
Han ringde mig 8.50 idag och frågade om jag kunde komma och ta Elliott så fort som möjligt så att han fick sova lite.. Självklart sa jag... 9.45 stod jag i lekparken i Sumpan (måste bara säga att jag sov när han ringde)..
Brorsan gick hem och Elliott började gråta.. Gråten blev bara värre och värre och efter ca 50 min skrikande (inget passade) så valde jag att gå hem med Elliott.. Efter mkt om och men så somnade han i brorsans famn och vi la honom i hans säng.. Tog ca 15 min så vaknade han och började skrika igen.. Tog upp honom och han somnade i brorsans famn igen..
Brorsan trött och Elliott vill sova hos pappa = Killarna ligger och sover och jag sitter här helt själv.. Jipppi...Jag som .. tänke vara ute och njuta av solen så mkt som möjligt idag, tjii fick jag... Men vad gör man inte för sin familj...

Kan ju inte dra heller för när dom vaknar så ska ju brorsan göra det som var tänkt att han skulle göra idag då jag skulle haft Elliott..

Jaja får hoppas på att solen skiner i morgon oxå.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback