Duktig

Kvällen slutade med att Patrik kom hit och käka middag och sen kollade vi på AIK-Elfsborg.. Finns inte så mkt att säga om matchen mer än att Elfsborg vann och Patrik va nog lite sur.. Hahaa*
Jag satt och njöt med mitt glas Rosé... ;0)


I morgon är det dax att agera flytthjälp.. 10.50 i Kallhäll är det som gäller... Min kl kommer att ringa 8.30 för planen är att det blir en promenad dit men får helt enkelt se vad jag känner för i morgon när det väl är dax... =)

Lite stolt är jag faktiskt.. Varit ute och promenerat ca 1 timme söndag-tis-ons (1 1/2tim) (måndags blev bara 30min).. Jag känner mig mottiverad... =)

Nä om man kanske ska göra sig iordning för sängen nu så man är pigg och utvilad i morgon...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback