Fullspäckad

Sådär då va man äntligen hemma efter en fullspäckad dag (morgondagen kommer bli minst lika fullspäckad, om inte mer stressande). Efter middagen hos mamma idag så åkte jag och Patrik hem till Fia och Mange där även Matte va för att kolla melodifestivalen (tråkigt att Sverige inte gick vidare men 1 är lika med hur intresserad jag
är egentligen på en skala på 0-10
). Men vi hade iallafall trevligt och det verkade som att folk va riktigt trötta.. Hahaa*
Nu ska jag bara sitta och softa ner lite i soffan innan jag ska ta och bädda ner mig i min nybäddade säng... ;0)

Schemat för morgondagen

* Ner till Ica för att handla till mamma
* Ner till Ica och systemet för att handla inför kvällen ;0)
* Hem och fixa sallad
* Åka till Jakan
* Fixa naglar
* Stressa hem för att duscha och göra sig iordning
* Överraskning ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback