Kubb

Sådär då va man hemma igen.. =)

Blev så sugen på att spela kubb idag men har lite svårt att lokalisera vart jag har mitt kubb.. Tror att det är hemma hos familjen Eriksson men där va ingen hemma = Ingen Kubb..

AIK hade match idag och tyvärr så fungerade inte min box just då.. Grabbarna skulle träna och ringa mig efter för att kolla om boxen kommit igång..
Då middagen va klar hos mamma va jag så rastlös och eftersom boxen fortfarande inte fungerade började jag min promenad mot Emils (grabbarna tränade fortfarande) som va vårat andrahandsval..
Tittade matchen och sen va det dax att bege sig hemåt igen.. Hade tänkt att promenera hem men fick bli den lilla vägen ner till Jakan där jag tog bussen.. Känner endå att jag gjort mitt i promenadväg idag... Från Jakan med Becca under dagen och från mamma till Emils (nästan Jakan) på kvällen..
Får vi se om det blir någon promenad i morgon för ska troligtvis ha Elliott då.. Men någon liten sväng lär jag ju hinna med.. ;0)
Ut i solen ska jag iallafall...

Nu är det dax att bädda ner sig i soffan och kolla film.. frågan är bara vilken film.. Har jag någon bra hemma ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback