Nästa lördag

Idag är verkligen en slapp dag, en dag då man ska ligga nerbäddad under täcket.. Det är typ vad jag gör nu men inte tidigare för då va jag och Becca inne i stan och shoppade skor.. =) Sen åkte vi till Jakan för att äta lunch innan Becca skulle börja jobba.. =) Hann även med att köpa lite campingstolar till festivalen.. Hahaa*

Fan nästa lördag bär det av.. =) Längtar såååå mkt... Blir en liten roadtrip för mig och Danne innan bl a Halmstad (om jag fattat rätt) och sen ner till Pelle i Ggb.. =) Då ska det badas badtunna bl a.. Hahaa*
Sen på onsdag den 9:de så bär det av mot Sölvesborg där vi möter upp Becca, Kjelle och Robin... Såååå najs... =)
Tror det kommer bli grymt bra.. Är ett grymt gäng iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback