Promenad

Jag och Patrik kände oss lite rastlösa så vi bestämde oss för att ta en promenad.. Så nu kom jag precis hem från en 1 timmes promenad runt Viksjö.. Kan säga att det var riktigt skönt men kanske inte direkt det smartaste när jag mår som jag gör.. Men men kanske slutar med att det bara va frisk luft jag behövde.. ;0)
Nu är jag iallafall taggad till att promenera på mornarna.. Får jag bara se hur många gånger jag får med mig sällskap.. ;0)

Har bestämt mig för att sätta  upp en del mål för jag vet att annars kommer det sluta med att 2 månader har gått och jag sitter här och har inte gjort ett skit.. Jag ska inte hamna på latsidan, men självklart kommer jag njuta av att vara ledig.. =)

Nu dax för ett varmt bad.. =)

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback