Skitvecka

Det här har varit en riktig skitvecka rent ut sagt...
Varit dåligt väder HELA veckan och nu sista dagarna har det bara regnat och regnat... Blääää*
Finns ju inte direkt något att göra när det är såhär..

Skulle åkt och handlat på en affär idag som tydligen är som IKEA (man kommer inte därifrån tomhänt) och där har dom allt möjligt.. men vad hände ?? Jo det har regnat så gatorna är vattenfyllda så blidde inge shopping.. =(
Åkte till en affär typ som coop forum, Ica maxi som har lite blandat men jag kan säga att vi va ju inte ensamma.. hahaa*

Just nu är jag så jäkla rastlös och vill hitta på nått men samtidigt har jag ingen lust att ge mig ut för vem vet när nästa skyfall kommer...

SARA kom nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback