Akupunktur

Nu har jag precis kommit hem efter lunchen och i förmiddags va jag hos "massören" igen.. Denna gång fick jag massor av nålar i ryggen (akupunktur) och sen fick jag namn på något jag ska dricka varje kväll i en vecka.. Han tyckte även att jag skulle äta, rödbetor, champinjoner och rädisor... Helt ok, men rädisorna hoppar jag.. ;0) Sen ska jag tillbaka på onsdag igen..
Måste säga att jag känner mig ganska trött och seg nu så tänkte faktiskt lägga mig och kolla på en film innan det är dax att bege sig till affären..

Håller just nu på att koka linser.. Hade tänkt att göra en linssoppa tills ikväll, aldrig gjort det men nångång måste ju vara den första och linssoppa är ju så sjukt gott.. Sen att det är nyttigt är ju en annan sak... ;0)
Wish me luck !!




Oj oj, Nattis har utsläppt hår.. händer typ aldrig... ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback