Bra koll

När man är där jag är och har dålig internet uppkoppling så hänger man inte med så bra om vad som händer och sker i Sverige, men jag försöker så gott jag kan..

Jag vet att Eric Saade vann Melodifestivalen t ex... Kan inte säga så mkt då jag inte har speciellt bra koll på alla låtarna, missat dom senaste veckorna.. Men låten är väl helt ok..

Jag vet att DIF har förlorat 3 av 3 matcher i slutspelet och det suger ju, samtidigt som jag vet att AIK har vunnit 3 av 3.. Bittert men samtidigt tycker jag att det är lite kul... HV trodde dom gjorde ett lätt val men tjii fick dom, sen att helt plötsligt börjar alla Gnagare skriva massor på nätet.. Vart har dom varit under hela säsongen ?? Man är kaxig när det går bra annars är man tyst som en mus...

Jag vet att det är något konstigt med årets Big Brother... Verkar inte som att det är helt OK där inne.. Hahaa* Psykbryt på alla typ..

Vad vet jag mer... Hmmm

Hahaa* Jag tar som sag iallafall reda på dom viktiga sakerna.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback