Dagen idag

Dagen idag har flytit på ganska bra och jag piggnade på mig direkt när jag kom ut.. =)

Spanskan gick bra och jag måste verkligen släppa på det där att inte prata.. Jag kan en hel del och det märks verkligen nu, men eftersom jag aldrig pratat blir det jobbigt...
En hel del som skall göras till nästa vecka..

När jag kom hem idag så gjorde jag ordning lunch sen la jag mig i sängen och kollade film, riktigt skönt att bara slappa..
Blev en liten promenad på stranden idag och det va sååå skönt.. I början va det rask takt men sen när jag tog mig ut i sanden så strosade jag bara runt och njöt..Plockade även med mig lite fina stenar..
Kände även på vattnet.. =) Med handen va det skönt men kan tänka mig att det är svinkallt att doppa hela kroppen.. ;0)
Men man märker att sol säsongen börjar närma sig för för varje dag men går där nere är det mer och mer ordningjort.. Fler och fler ställer ut sina solstolar och fixar och donar, stranden städas etc etc.. Snart är det playan som gäller helt enkelt.. hahaa*

Nu blir det TV sen sängen.. Hoppas på att kunna sova i natt..Sen kan vi hålla tummen för att det är sol i morgon så jag kan ta en morgontur.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback