Dator

Man kan ju iallafall saga att jag ar utvilad..
Sover i snitt 9-10 timmar per natt... Saaaa skont och behovligt tror jag.. =)

Idag hoppas jag pa att datorn kommer.. =) Min kraschade ju precis nar jag skulle aka men da har jag ju en san underbar van som Becca som lanar ut sin under tiden jag ar har.. =)
Och eftersom det hande en liten olycka nar pappa skulle hamta datorn sa har min Bror budat ner den till mig nu.. =)
I fredags lamnade den Tyskland sa tycker att den borde komma i eftermiddag.. =)

Trottnat lite pa att kolla "Pimp My Ride" dubbat pa Spanska.. Vill kunna kolla pa mina filmer jag har med mig och speciellt borja kolla pa sista sasongen av DALLAS.. =)

Sen vore det ju aven skont att kunna ladda upp lite bilder oxa sa ni kan se hur jag har det.. =)

Forsoker nu fa tag pa en dam sa jag kan borja plugga Spanska, da har jag iallafall nagot annat att gora pa dagarna... =)

Nu ska jag ta och ga till Apoteket och kopa skavsarsplaster.. Att promenera pa stranden i gummistovlar va nog inte sa skont.. Hahaa*, men vad gor man inte... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback