detta jäkla IDnr

Äntligen har som sagt datorn kommit.. =) Tack underbara Becca och tack bror.. ;0)

Men tro inte att man har det lätt i detta land.. Du kan i stort sett inte göra någonting utan detta IDnr som man måste skaffa, och som jag skrivit tidigare har jag inte tid förens den 19/4 för att få detta..

Problemet som dök upp nu var ju när jag skulle skaffa internet..
Efter 19 september katastrofen har dom i detta land gjort om reglerna för internet.. ALLA som skaffar internet MÅSTE registreras och du kan INTE registreras utan detta IDnr.. Sen behöver du även ett bank konto..
Kul...
Detta pga av att dom är så nojiga över terrorister..

Tackar bara min gud för att jag har Eva och Norberto som hjälper mig annars hade jag suttit typ instängd fram tills den 19 april.. hahaa*

Nu löste vi det genom att jag fick ta deras mobila internet.. =) Tack tack

Annars då...
Jo jag hoppas på att solen ska komma fram så jag kan vara ute och promenera.. Inte så skönt att gå nu när det spöregnar...
Men som dom säger.. Efter regn kommer solsken.. ;0)

Har även börjat plugga...  =)
Spanska 1 1/2 timme 1ggr i veckan..
Tydligen imponerade jag så vi skulle gå ett ganska raskt tempo fram.. =)
Hon tyckte att jag kom ihåg väldigt mkt med tanke på vilken bok jag haft i högstadiet och med tanke på hur många år sen det va jag läste Spanska.. Men är man en naturbegåvning så är man.. Hahaa*

Nä nu blir det lite mer JR för min del..

Hörs och störs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback