Härlig söndag lider mot sitt slut

Sådär en härlig söndag börjar lida mot sitt slut...
Har hunnit med en hel del idag.. förutom stranden och lunchen.. Har tvättat 3 maskiner tvätt, fixat naglarna (och f-n Jeanette, såg ditt inlägg för sent så glömde tånaglarna.. Nu matchar dom verkligen inte.. =0( ) pluggat och fått undan en hel del.. lite kvar att göra i morgon.. Sen har jag även städat lägenheten... =)

Få se nu....
Ingefäran drucken..depurativo står bredvid mig och skall strax intas... tabletterna tagna 3 ggr idag... Håret inpackat och urtvättat.. kroppen tvättad/skrubbad och insmord, då är jag nog redo för att bädda ner mig... Bara borsta tänderna och sen smörja in underkäken med kanel kvar.. ;0)
Mkt att hålla koll på.. Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback