HITTA NATTIS

Ja jag som hade sett fram emot en skön massage men icke sa nicke..
Han är tydligen nån kinesolog oxå så efter han tittat och klämt på mig fick jag lägga mig på rygg och sen började någon slags "healing".. Lite lätta beröringar i nacke, huvud, hals, mage.. Lite böjningar i nacken fick jag men inte mer än så... Sen ett stick i huvudet och där satt en akupunkturnål..

Tydligen va mitt högra ben ca 2cm kortare än det vänstra men efter all healing är dom nu lika långa..
Sen pratade han om att min diafragma ???? inte fungerar som den ska, nånting om att min vätskeuppsättning i kroppen inte riktigt går runt i kroppen.. Sen har jag tydligen problem med ena min lunga.. Jag andas fel vilket gör att ena lungan inte riktigt får den luft den behöver så den lixom kipar efter andan...

Sen säger han...

Du mår inge bra va ?? Du har haft det jobbigt sista tiden ?? Du trivs inte riktigt med dig själv just nu va ??
Du vet inte riktigt vart du hör hemma eller vad du vill med livet ??

Hur kunde han veta ??

Så nu ska jag tillbaka på måndag så fortsätter behandlingen HITTA NATTIS igen.. ;0)


Sen får vi se om det hjälper eller inte... är lite skepptiskt till sånt där men det är absolut värt ett försök och får det bort mina spänningar och sånt i kroppen oxå så är det ju ett plus.. =)

Steg 1: Dricka ingefära i några dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback