Inte anpassat mig än

Precis när jag va påväg till affären för att äta lunch med Eva och Norberto ringer Eva och säger att dom måste iväg på ett möte så det fick bli att traska runt på stan för min del...
Hade tänkt att jag skulle slösa lite pengar men gjorde av med 7Euro så får till att slösa pengar en annan dag...
Jag vet vad jag vill ha men hittar det inte.. Men så är det väl alltid.. Hahaa*

Hade tänkt att sätta mig på en uteservering och ta en öl i solen och något gott att äta men jag har verkligen inte kommit in i detdär med att sätta mig på ett ställe själv...
Ja jag vet att det är så många gör i detta land, men jag har inte riktigt anpassat mig till det spanska livet.. Hahaa*

Nu har jag precis ätit lunch så blir en lite slapptur i sängen och om ca en timme bär det av mot affären och sen mot massagen.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback