Konstig ?? JAG ?? Näää!!

Här nere äter jag oftast kött, fisk eller kyckling och till det en sallad.. Folket här nere tycker att jag är konstig för att jag vill ha allt på SAMMA TALLRIK.. speciellt om det t e x är kött i tomatsås då kan man ju verkligen inte ha salladen på samma tallrik enligt dom, men enligt mig är det det enda rätta...
Frågan är egentligen om det inte är jag som ska tycka dom är konstiga för deras sallad består av, isbergssallad, lök, tomat, KIWI, APELSIN och JORDGUBBAR (eller som dom säger, man tager vad man haver)..
Frukt i salladen ???
Men vet ni hur gott det är... Jag är fast... Mums.. Blir så fräsch på nått sätt.. =)

Just nu har jag gjort mig en sallad hemma.. Den består av, blandsallad, morötter, lök, gurka, tomat, ägg, jordbubbar och Seranoskinka.. =) Mumsimumsmums...

Seranoskinka och jordgubbar är en lyx jag unnar mig varje dag.. =) Så sjukt gott och så sjukt billigt om man jämför med hemma.. ;0)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen.. I morgon är det dax för Spanskalektion.. =)
Eva och Norberto kollade igenom mig läxa och jag fick MVG.. Hahaa*.. Lite småfel och sen va det vissa saker vi var oense om.. Frågan är vem man ska lyssna på ?? En person som varit spanskalärare 22år (minst) eller en infödd spanjor ?? Vem tror ni har rätt ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback