Kudde

Förutom och ha vikt och omplastat polotröjor så har jag varit på IKEA idag oxå.. =)
Blev som ett litet barn.. Hahaa* och som vanligt när man åker till IKEA kommer man hem med mer saker än som va tänkt...
Men det va bara behövliga saker jag köpte... ;0)

Viktigaste av allt va dock KUDDAR.. Börjar tro att det är min kuddar jag har nu som gör att jag får så ont i ryggen..
Men sen ska jag ju även ha folk här och då behöver jag ju extra kuddar..

Hittade en kudde som jag vet att jag gillar för jag har sånna hemma.. Dock fanns den i 3 olika modeller samt i 2 olika storlekar...
Jag valde min modell och tog storleken mindre och jag verkligen dubbelkollade att jag fått rätt kudde...
När jag sen sprang på Eva och hon berättade att örngotten jag lånat från henne är för storleken större sprang jag självklar och bytte kudde.. Dock UTAN att titta så det blev rätt... BIG MISSTAKE...

När jag kom hem insåg jag att det va rätt storlek på kudde jag tagit men dock helt fel modell... Model sämre i mina ögon... TYPISKT..
Jaja bara att gilla läget.. Orka åka tillbaka och byta...

När jag och Eva sen sitter och kollar kvittot ser jag att kudden nästan är 3 gånger så dyr som den jag skulle ha.. Nu har jag alltså en kudde jag inte gillar för 3 ggr så mkt mer pengar än den jag gillade..
SLUTSATS: Jag åker och byter

Så jag får helt enkelt klara mig en natt till på mina gamla kuddar.. Tur att jag ska till massören i morgonförmiddag.. ;0)

Annars har det varit en bra dag, varmt och skönt och ikväll när vi åkte hem va det 21.5 grader klockan halv nio.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback