Sååå tröttsamt

Ibland undrar jag egentligen hur folk tänker...

Jag är här nere i Spanien på en U2 som det heter.. Det vill säga att jag har tillstånd att vara utomland när jag är arbetslös med kravet på att jag måste vara inskriven på arbetsförmedlingen här för att få ersättning från A-kassan hemma i Sverige..

Då undrar jag bara...

Hur kan man skicka utbetalningen som en avi HEM till min adress i SVERIGE  ?? Dom vet ju mkt väl att jag är i Spanien..
Kul att alla räkningar ska betalas nästa vecka och jag MÅSTE skriva under Avin för att få pengarna.. Hur lång tid kommer inte det att ta att skicka den fram och tillbaka för påskrift ??
Chansade genom att ringa min bank för att se om dom kunde hjälpa mig men Icke Sa Nicke för min bankman har tydligen gått vidare inom banken så jag har fått en ny handläggare och tack vare att avin va en Swebank avi var jag TVUNGEN att skriva under den innan dom kunde hjälpa mig...

Mailat A-kassan nu för att se om dom kan makulera avin och sätta in pengarna på mitt konto.. Får se hur det går, men hur som helst känns det som att det kommer ta ett tag innan jag får tag på dom där pengarna.. 
Suck...

Blir sååå tröttt

Tar och bäddar ner mig i sängen och sätter på en film....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback