Skavsar

Igar tog jag en lang promenad langst stranden.. Saaa skont men det kanns idag.. Speciellt i ena foten, vilket skavsar jag fatt.. hahaa*

Idag ar det sondag = Allt Stangt.. Sa man kan saga att det ar en riktig slappardag..
Ska strax ata middag/lunch hos Eva och Norberto och efter det blir det en promenad langst stranden igen.. Ett skavsar stoppar inte mig.. ;0)

Varit lite halvdaligt vader nu i nagra dagar sa far halla tummen for att det blir battre i morgon.. Jag vill ha soool..

 Det ar sa skont har nere for det finns verkligen ingenting som heter stress har... Man gor det man kanner for, nar man kanner for det.. Finns lixom inga masten.. Och det ar precis vad jag behover just nu.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback