Spanien

Sadar antligen kom jag at en dator

Hade en riktig skitdag innan jag akte..

Min data kraschade, Elliott va pa daligt humor sa sa knappt Hej Da, pappa voltade med bilen (han ar ok) nar han va pavag till Becca och Robin for att hamta en dator jag skulle fa lana med mig, min lunch med Sara och mamma blev stressig  och jag fick stressbestalla en taxi till Arlanda eftersom pappa inte kunde kora mig..
Sa det va pa varsta tankbara satt jag lamnade Sverige i tisdags..
Men resan gick bra och nu ar jag antligen pa plats... =)
Fr o m nu ska jag borja leva ett lite mer positivt liv, varit for mkt skit sista tiden..

Har nere skiner solen men det blaser lite sa i skuggan kan det vara ganska kallt, men bara lite sol gor att man kanner sig gladare och piggare... =) och att slippa den dar ja-la dunjackan bara det ar underbart.. ;0)
Lagenheten ar helt ok, liten men mysig och jag haller pa att satta min egna stampel pa den.. ;0)
Utanfor fonstret har jag en pool och en poolbar sa blir nog bra nar dom oppnar poolen.. =)

Sen kan man ju saga att om man tycker myndigheterna i Sverige ar krangliga ar det inget mot vad dom ar har.. Hahaa*
Som jag har fart och flangt idag... sjukt..
Tidigaste tiden jag kan fa for att fa ett tillfalligt IDnr (vilket jag behover) ar 19/4-11... ;0)

Na nu ar det dax att ga och shoppa lite.. Mkt billigare har an hemma... ;0)


Puss sa lange sa hors vi

Kommentarer
Postat av: Singel i Storstan

Vad ungefär för gradantal i skuggan talar du om? Låter ändå skitmysigt! Lite läskigt, men mysigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback