Varmt.. =)

Vilket väder det har varit idag... =)
Sååå jäkla skönt... Nästan lite för varmt.. Hahaa*

Så Becca, kommer du med dåligt väder nästa vecka då blir du stående på flygplatsen...Då är du inte välkommen.. Hahaa*

En timme nere på stranden blev det för va så sjukt varmt så pallade inte ligga längre.. Än så länge är det lite för kallt för att doppa sig.. Men jag ser att mer och mer människor gör det så nästa vecka ska man nog våga.. ;0)

Idag är jag ganska trött så blir nog bara en dusch snart och sen bädda ner sig... I morgon blir det ett besök på IKEA och trot eller ej men ska bli ganska skoj faktiskt... Hahaa*

Men först ska jag ta och fixa lite med silikonet i köket idag igen.. Sen blir det lite i badrummet oxå.. Händiga Nattis heter jag numera.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback