Vika kläder

Förmiddagen avklarad och jag kan säga att det är en hel del plast som bytts.. hahaa*
Men jag är en jäkel på att vika kläder nu... ;0)

Hade tänkt att ta en liten siesta innan det va dax att bege sig mot "massagen" men fastnade framför datorn för att fixa med pengar och räkningar.. Har ju varit en hel del utgifter nu med tanke på flytten, tur att jag inte är ute lika mkt här nere för då hade jag varit bankrutt.. hahaa*

Nu blir det en liten runda på stan innan jag ska möta Eva, har lite saker som behövs kompleteras, bl a Serranoskinka.. I LOVE IT..
Kanske går och unnar mig en yoghurtglass oxå.. ;0) Så sjukt gott...(Becca, Jeanette och Sara, räkna med att vi ska dit när ni kommer..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback