3 kilo

Usch vilken dag... Glömt bort hur jobbigt det är att vara magsjuk... Men om man ska se det lite positivt så har jag gått ner 3kg... Alltid något...
 
Har iallafall bra vänner och familj... Brorsan var här i morse med cola och blåbärsoppa dock har jag inte fått behålla så mkt av det, har sparat en cola till sen så får vi hålla tummen.
Sen ska ju några ut och fira Sara idag och dom ska börja kvällen med att gå ner på Kinan och käka och då blev jag så sugen så påvägen hem kommer Sara förbi och lämnar lite mat.. =) Hoppas verkligen att jag kan få i mig något och få behålla det.. =)
 
Nä ska fortsätta och ligga nerbäddad och tycka synd om mig själv och kolla på allt skit som går på TV... Det är verkligen bara skit på TVn och det är lördag.. Konstigt att man aldrig är hemma en lördagkväll i vanliga fall... hahaa*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback