Bättre

Jaha... Usch säger jag idag igen....
Jobbig...Men känns endå bättre idag än igår, men fortfarande skumt... Glad att du är ärlig iallafall.. Inte många som är...
Va skönt att få pratat ut med Angelica igår oxå.. =) Tack gumman*
Sen det roliga va att Becca sa exakt samma sak som Angelica sen är jag träffade henne... =)


Va i Skinnskatteberg med farsan igår och hämtade lite saker från lägenheten hans.. Trevligt att komma bort lite, även om jag inte mådde så bra och var dödstrött eftersom jag inte sovit något...
Efter det hen till Angelica och snacka lite sen in till Pattan och mötte upp Becca och dom...
Hemma vid 5, sovit som en stock.. =) (behövdes nog)

Nu sitter jag och samlar kraf till att ta mig till centrum så man kan få lite mat i sig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback