Bra dag

Idag har varit en bra dag, lika bra att passa på när man fortfarande har semester... =)

Vaknade vid halv tio, fick igång min tvättmaskin =)  ( va bara att rensa filtret, vilket var skönt), gick ut på en promenad, tog en sväng förbi jobbet och sa Hej, Åkte med och käkade lunch, sen hem hänga tvätt och sen direkt till Sara.
Nästan allt fixat tills på fredag, Sara ska bara finslipa lite.. =)
Vaju fint väder idag för en gångs skull så jag och sara åkte till Tanto och spelademinigolf, var väldigt jämt men jag vann med 3 poäng... =)
Sen en promis till Skanstull. Åkte med Sara hem och käkade soppa och nu har jag kommit hem till mig och sitter och gör ingenting...

Ska snart gå och bädda sängen....

Fortfarande väldigt tråkigt men mår hyffsat bra idag, men saknar dock väldigt mycket

♥   ♥  Me still like ♥   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback