Saknad

Fick en enorm känsla av saknad ikväll när  jag satt och kollade på TV och det fick mig att börja fundera på vad det egentligen var som hände?
Allt som började kännas så bra försvann bara på en dag.
Vad var jag för dig ?
Känns som att det verkade så lätt för dig att släppa och glömma.
Varför ska jag som inte gjort något vara den som blir ledsen?
Varför är det jag som ska behöva känna saknaden  ?
Tyckte verkligen att jag var så försiktig med mina känslor för dig...
Förstår inte vad det är för fel jag gör för att det alltid ska sluta med att det är jag som är sårad.
Har sagt det många gången men känner att nu kommer jag vara väldigt försiktg när det gäller känslor,
kommer inte låta någon komma för nära för jag tänker absolut inte tillåta mig att må såhär fler gånger..
Känner  mig som ett känslomässigt vrak....
Skickar massa mess som säkert får en att framstå som idiot och
efterhängsen jäkel men kan jag hjälpa vad jag känner ??
Det är inte mitt fel att du är som du är och fick mig att få känslor...
Förut har det varit tufft i början men har försvunnit efter ett tag men denna gång finns det kvar..Kommer och går
men innerst inne finns saknaden där hela tiden...
Hoppas verkligen  jag kommer bort härifrån så jag kan lägga allt detta bakom mig...

♥ Saknar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback