Tippen

Många tankar som åkte runt i huvudet igår när jag skulle gå och lägga mig. Men endå somnade jag ganska fort och sov som en stock fram tills att klockan ringde i morse.

Idag/kväll är det sopptippen som gäller för att slänga det jag inte ska ha kvar. Har blivit en del men endå inte så mycket som jag hoppats på.
Annars är jag i stort sett klar. Det stor som är kvar är dom sista sakerna som ska köras till förrådet och sen är det städningen. Tror dock inte att det blir så mycket med tanke på att lägenheten nästan är tom. Har endå börjat lite smått på dom ställena jag kommer åt. ( Det gäller att hålla undan så man inte har så mycket kvar i slutet ).

Annars vad händer då ? Måste läsa igenom lite papper tills jag ska åka nästa fredag. Ska faktiskt bli jääääätte skönt att komma bort lite. Sen får man ju hoppas på att det blir lite längre... =)


Nä dax att...... Hmm ja vadå... Ähh hittar väl något att göra nu... Ligger säkert något papper eller så och skräpar som man kan ta hand om... Sen får man se när man kommer härifrån.. Om det är som jag tror så tror jag att det blir att jag jobbar över lite idag...man får helt enkelt se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback