3 poäng

Återigen hade jag en kanonhelg..

Åkte hem efterj obbet i fredags, tog en samarin och sen bäddade jag ner mig i soffan för att kolla Dallas. Blev inte så mkt tittande då jag somnade direkt... Vaknade framåt eftermiddagen och mådde betydligt bättre så bestämde mig för att åka på kryssningen som jag hade bokat...
Det var jag, Fia och Robban som va dom tappra och begav oss ut på Ålandshav... Blev en väldigt bra och trevlig kryssning i det stora hela, en del tråkigheter som hände men det funkade ganska bra endå...
Lördag skulle vi kört på igen men alla tre tog det ganska lugnt och i efterhand är jag väldigt tacksam för det...
Åkte hem direkt efter båten och gick upp till morsan och käkade middag.. Mums*
Sara kom och hämtade mig senare och så åkte vi till henne och kollade film. Tog en snabbis förbi Willys oxå för att köpa lite godis.. =)

07.00 Söndag
Klockan ringer och det är dax att gå upp för att bege sig till Malmö och kolla fotboll.. Bilen avgick från Gullmarsplan strax innan 9.30...
Ca 60 mil senare var vi framme...
Möte upp lite folk och gick och käkade och tog en öl sen begav vi oss till Malmö stadion.. 90 min senare hade Dif fixat första 3 poängen på länge och glädjen var stor...  =)
Dax att sätta sig i bilen igen för att åka 60 mil ´tillbaka, och måste säga att det var 60 lätta, glada och snabba mil hem.. =)

Dagen idag har bara varit bra.
varit på kanon humör och arbetstimmarna har flytit på som bara den. Snart dax att hoppa ner i sängen..(redan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback