FREDAG

Äntligen fredag.. =)

Hade en jätte trevlig kväll.. Mötte upp mamma och gudmor på parkeringen för att sen gå til Chinan och äta. Med sig hade dom även Robban (gudmors son) vilket var jätte kul. Länge sen jag såg honom. Gudmor oxå för den delen..
Käkade gott och pratade massa. Sen gick vi hem till mig för att fixa med min skattejämkning ( nu är den inskickad).
Bestämmde mig för att göra en tidig kväll men som vanligt fastnade jag framför TV i sovrummet och kl bara gick.. Seg i morse men inte alls som igår..

Lite småsaker att fixa idag på jobbet innan lunch men inget farligt, sen på eftermiddagen bär det av till Fågelöudde med patienterna.. Ska blir riktigt skönt.. Kan ju  bara hoppas på att det är varmare i vattnet än förra fredan.. Ska även se till att man får lite färg.

Ikväll blir det luuuuugnt..  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback