halmstad ?

Oj idag har tiden gått fort på jobbet. Kl är redan 22.05 =) och jag som varit på jobbet sedan kl 15.
Trodde verkligen att det skulle bli en seg dag men så fel man kan ha... =) Skönt det..

Sitter just nu och väntar på att gå städrundan och på att dom sista ska komma hem. Bara 2 st kvar ute..
Medans jag sitter här och väntar så passar jag på att kolla upp om det går att fixa en bil tills på söndag så  man kan ta sig ner till Halmstad och kolla fotboll.. Ser lite knivigt ut men jag har bestämt mig för att det ska gå och då brukar det oftast göra det. Hoppas det blir så denna gången oxå för nu är jag verkligen taggad på att åka.. =)
Har även kollat upp vägbeskrivningen och det ser ju inte allt för svårt ut... =) Med rätt kartläsare så... =)

Idag har jag gjort en hel del.
Åkte hem efter jobbet och satte på en maskin med tvätt, la mig i soffan och kollade ett avsnitt av Dallas, Sen ner till Ica och handlade med mamma, efter det åt jag, mamma och brorsan lunch sen var det dax att bege sig till jobbet för personalmöte och här är jag än.. BARA  ca 10 tim kvar.. Hahaa*... Tur att man får sova lite där emellan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback