Gott gott

Ännu en dag ute i skogen... Börjar ju faktiskt vänja mig vid att vara här.. Dock skulle jag aldrig vilja bo här permanent... Hahaa*
Igår efter jobbet åkte jag och Tequila hem till Micke på middag...Det va jag, Tequila, Micke, Fia, Patrik och Matte...Trevligt.. Stannade dock inte så länge eftersom jag inte vilje köra "hem" i mörkret allt för sent... Tequila va sååå duktig.. Men visst tycker hon att hemma är bäst... ;0)
I morse när vi vaknade gick jag och Tequila ut på en långpromenad i skogen.. Upp och ner för alla "berg".. Skönt att vara ute i naturen och känna den friska luften..Sen satte vi oss i soffan och myste och kollade på The Hills...
Nu har vi precis kommit hem efter en liten shoppingrunda.. kattmat måste ju handlas in och lite till mig själv oxå... Räkor, serranoskinka och avokado.. =) en liten påse godis belev det oxå... Gott gott...

Ikväll blir det bara lugnt framför TVn.. =) Precis vad jag behöver...

Första delen av  nystarten har börjat, nu är det dax att köra igång med nästa steg.. ;0)... hihii*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback