Första natten

Igår fyllde brorsan år och jag och mamma blev hämtade kl 15 för att åka till Daniel och Linda för att fika.. Sen efter det gick vi till restaurangen bredvid dom och käkade.. Supergott och supertrevligt... =)


I natt va första natten i nya lägenheten.. Har väl inte sovit så gott för kylskåpet (som tillfällit står i sovrummet eftersom köket inte är klart ) har låtit hela natten... Funderar på att kanske flytta ut det i vardagsrummet igen..


Tidigt upp idag för att elektrikern skulle komma 7.30... Måste säga att jag är lite småseg..Han håller på för fullt just nu och jag sitter och kollar TV.. Får se när han är klar och vart dagen tar mig.. Blir nog ner till Ica för att handla upp lite saker som jag insett att jag saknar.. Sen ska jag ner i förrådet igen och börja gå igenom min lådor lite mer noggrant...


Läste precis att buss strejken kommer igång igen tors-fre natt.. Kul.. Undra när jag måste börja röra då på mornarna när jag börjar jobba igen.. Börjar ju 7.45... Kan bli spännande...

Men som sagt.. Nu har jag SEMESTER !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback