Min dag

We own the night var mkt bätte än  Juno...

Vaknade, satte mig i soffan, kollade på några avsnitt av Dallas, gick till Ica, sen till mamma..Kollade på film och käkade soppa, gick hem, gjorde mig i ordning, mötte Becca, åkte till jakan och tog tåget, Fia kom på, gick till Göta Ark och åt och drack öl, åkte hem.... Så har min dag sett ut...

Måste säga att jag hade väldigt trevligt på Arken.. Hade gärna stannat lite till om det inte va så att min kära vän hade blivit så full..
Från att pratat, till att suttit med mobilen i högsta hugg, till att prata högt och tydligt, till att bli aspackad och vill åka hem.. Vad gör man inte som vän.. Jo man åker hem med vännen... =) That´s me iallafall...
Hann dock inte hoppa på tåget innan Fia ringer och säger att hon ska hem men inte vill åka Taxi hem själv utan att jag och Becca ska åka med henne.. Hon betalar...
Möte upp Fia, ringde en taxi och åkte hem...
Hann inte mer än sätta oss i taxin och Becca somnade.. Kom hem, Bäddade ner <becca och nu sover hon som en stock... =).. Stackarn som ska upp och jobba i morgon bitti...
Själv mår jag jätte bra.. Lagom mkt att dricka och ska snart lägga mig...
Blev inget golv idag som ni säkert förstår men nästa helg då jävlar... =)
Sen är det inflyttningsfest...

Pratade en del om killar idag och jag inser verkligen hur mkt jag saknar... =(
Hur skönt skulle det inte vara att få krypa ner i sängen nu och få kramas lite ??
Men men vad ska man göra.. man får väl bädda ner sig och lyssna på Becca som antagligen snarkar och så får man krama kudden...

Natti natti...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback