Nostalgi

Lugn kväll. Åkte till brorsan efter jobbet och hämtade borren. Passade även på att käka med han och hans lagkompis. Fick sen skjuts hem eftersom dom skulle spela match här i Viksjö.. Skönt... =)

Har äntligen fått upp min hylla i vardagsummet, blev jätte fint... Men köket blev nog bäst.. Lampan jag har köpt passade kanon.. =) Såååå stolt..
På fredag ska jag börja ta upp kartong efter kartong och gå igenom.. Sen kan jag äntligen åka till Ikea och handla det jag ser saknas.. Har redan hittat en hel del.. =)

Lite saker som behövs:

* Matta till vardagsrummet
* Hyllor (sovrum och vardagsrum)
* Byrålåda till sovrummet
* Sänglampor
Sen skulle jag även vilja ha tips på bra bilder som jag kan förstora upp och ha på väggen i sovrummet. Gärna något som har anknytning till mig.. Maila och tipsa.. =) Har redan några jag ska välja mellan men vill gärna ha fler så jag känner att jag tar rätt..

Har haft lite nostalgi ikväll.. Suttit och kollat på Ebba och Didrik... Kommer så väl ihåg när man va lite och satt och kollade när det gick på TV.. Kul att uppleva gamla minnen.. =)

Natti natti

  
Tillbaka på tisdag igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback